Goed nieuws voor zakelijke klanten van KBC, CBC en KBC Brussels. Vanaf vandaag kunnen accountants de kredietkaartafschriften van hun klanten in digitale vorm ontvangen in hun boekhoudsoftware. Dit bespaart zowel de accountant als zijn klant kostbare tijd.

De CARO-service van CodaBox heeft de manier waarop bedrijven hun kredietkaartafschriften bezorgen aan hun accountants aanzienlijk veranderd.

Waarom KBC voor CodaBox kiest

CARO is een unieke dienst op de Belgische markt die tijdrovende handmatige processen elimineert, vervelende herinneringsmails vermijdt en fouten uitsluit.

Ivo De Meersman, General Manager Payments & Cards bij KBC Bank: “KBC wil ook bedrijfsklanten maximaal ontzorgen en hen helpen om hun dagelijkse administratie zo vlot mogelijk te laten verlopen. Zo kunnen ze hun bankafschriften al enkele jaren direct en op een veilige manier aan hun accountants bezorgen, rechtstreeks in hun favoriete boekhoudoplossing. Met de oplossing die CARO aanreikt kunnen zij dit vanaf vandaag ook met hun kredietkaartafschriften via dezelfde weg doen. We zijn dan ook zeer tevreden dit aan onze bedrijfsklanten te kunnen aanbieden.

Hoe werkt het?

Accountants activeren CARO online bij CodaBox, waarna hun klanten CARO activeren in hun KBC-applicatie. Vervolgens bezorgt CodaBox maandelijks de afschriften aan de accountant.

Marie Costers, VP Business Solutions bij Isabel Group, het moederbedrijf van CodaBox: "Accountants gaan vandaag gebukt onder heel wat werkdruk en hebben het lastig om nieuwe collega’s te vinden. Bij CodaBox is het onze missie om accountants te helpen zo efficiënt mogelijk te werken. Fantastisch dus dat KBC zich aansluit bij andere banken die CARO aanbieden. Vele accountants hebben hier reikhalzend naar uitgekeken. “

KBC, CBC en KBC Brussels voegen zich bij Argenta, BNP Paribas Fortis, Crelan, Fintro en AXA in de lijst van banken die CARO gebruiken. Vandaag ontvangen reeds meer dan 500 accountants digitale kredietkaartafschriften van hun klanten via CARO.

Lees verder op de site van CodaBox