Dit is een uniek plaatje! Want acht accounting- en consultancybedrijven lanceren de campagne 'Accountants Van Morgen', om 17 & 18-jarigen warm te maken voor een opleiding in accountancy. Wist je namelijk dat er vandaag vier keer meer vacatures dan afgestudeerde financiële profielen zijn?

In alle eerlijkheid: het stoffige imago van boekhouders ligt voor een groot stuk aan onszelf. We hebben te weinig getoond wat voor een veelzijdige en impactvolle job het eigenlijk is. Met dit initiatief tonen we dat je na je studies niet terechtkomt in een muf kantoor met grijze pakken, maar dat je kiest voor een job met impact. Een job waarbij de nieuwste technologie je helpt om te focussen op wat écht telt: analyse en advies. Als accountant ben je het klankbord van ondernemers, want ze nemen beslissingen op basis van jouw advies. En zo vorm je een essentiële schakel bij hun succes.

Accountants zijn vandaag zoveel meer dan de boekhouders van vroeger. Ze denken mee, ze werken mee en ze evolueren mee met bedrijven. Ze zijn een essentiële schakel in het succes van die bedrijven, en daardoor meteen ook hun belangrijkste influencer.

Lees verder op de site van Accountants Van Morgen