Vorige week gaf ik aan een groep accountantskantoren de training ‘veilig en slim samenwerken met klanten’. Het is een thema dat veel accountantskantoren bezighoudt. De roep naar efficiency in processen in groot. Ideaal om je klant in je proces te betrekken, maar laat een klant zich wel sturen? De praktijk is weerbarstig. Ik zet de 9 grote valkuilen alvast op een rij, zodat jij er je voordeel mee kunt doen.

Vooropgesteld: het softwarelandschap van een administratie- en accountantskantoor is sterk aan het veranderen. Steeds meer software is online ‘Saas’-software. Dat resulteert in steeds meer mogelijkheden om vanuit de software samen te werken met je klant. Daarbij biedt het Microsoft 365 platform inmiddels ook prima mogelijkheden om samen in online dossiers te werken. Legio kansen, maar met de nodige aandachtspunten.

Dit zijn -in willekeurige volgorde- de 9 punten waar kantoren tegenaan lopen. Lees verder ...

Lees verder op de site van PKISigning